افراخته، حسن؛ رهنمایی، محمدتقی؛ طهماسبی، اصغر و ایمنی قشلاق، سیاوش. (1395). تحلیل نابرابریهای فضایی در توسعه منابع گردشگری (موردمطالعه: استان اردبیل)، گردشگری و توسعه، 5 (1)، 107-28.
بهفروز، فاطمه. (1370). بررسیهای ادراک محیطی و رفتار در قلمرو مطالعات جغرافیای رفتاری و جغرافیای انسانی معاصر، تحقیقات جغرافیایی. 20 (6)، 70-31.
حمزه، فرهاد. (1388). از رفتارگرایی تا جغرافیای رفتاری، جغرافیا، 3 (8-9)، 97-71.
رضوانی، محمدرضا، فرجی سبکبار، حسنعلی، باستانی، سوسن و حسام مهدی. (1393). بررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه موردی: مراکز اقامتی روستایی بخش لاریجان، شهرستان آمل). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 11 (3). 179-99.
سپهری، محمدمهدی و بابایی، ادریس. (1394). واکافت شبکه مقاصد گردشگری، رویکرد تئوری تحلیل شبکههای اجتماعی. مدیریت تولید و عملیات، پیاپی 10، 34-21.
ستارزاده، اصغر، گلینیمقدم، گلنسا و مومنی، عصمت. (1395). تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه؛ علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013، مطالعات دانش شناسی، 6 (2)، 1-20.
سجادیان، ناهید و پیری، فاطمه. (1396). بررسی عوامل فضایی مؤثر در تقاضای جاذبههای گردشگری شهری (نمونه موردی: شهر ایلام). جغرافیایی سرزمین، 53 (14)، 36-21.
سلطانی، سحر و شاهنوشی, ناصر (1391). اولویتبندی جاذبههای گردشگری عمده شهرستان مشهد از منظر گردشگران داخلی، مطالعات اجتماعی گردشگری، 1 (1)، 17-5.
شکویی، حسین و موحد، علی. (1381).شناخت الگوی فضای توریستی شهر اصفهان با استفاده از سیستم GIS. مدرس علوم انسانی، 6 (4)، 112-95.
ضیایی، محمود و شجاعی، مسلم.(1389). سطحبندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامهریزی فضایی گردشگری، مطالعات مدیریت گردشگری،5 (13)، 46-25.
طهماسبی، اصغر و روشنیان، سوران. (1395).ویژگیها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 11 (36)، 59-31.
طهماسبی، اصغر و روشنیان، سوران. (1396).تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید شهرستان بانه. گردشگری و توسعه، 6 (2)،21-1.
قادری، اسماعیل و مطهر، سیدهمهسا .(1392).بررسی عامل کششی انگیزاننده گردشگران در انتخاب مقصد، مقایسه مقاصد داخلی و خارجی (مطالعه موردی شهر تهران). اقتصاد و مدیریت شهری، 2 (1)، 30-15.
قاسمی، علی ، نوابخش، مهرداد وکردوانی، پرویز. (1396). اولویتبندی مقاصد گردشگری پیرامونی کلانشهرها مورد: حومههای ییلاقی شمال تهران. اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 20، 187-173.
محمدحسنیزاده، مرجان، فرجیسبکبار، حسنعلی و مطیعیلنگرودی، سیدحسن. (1397). تحلیل اکتشافی الگوهای فضایی- زمانی رفتار بازدیدکنندگان (مطالعهی موردی: مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد). پژوهشهای جغرافیای انسانی، 103 (50)، 34-17.
Huang, Yuxia و Bian, Ling (2009). A Bayesian network and analytic hierarchy process based personalized recommendations for tourist attractions over the Internet, Expert Systems with Applications, 36 (1), 933-43.
Lee, S. H. (2013). Evaluating spatial centrality for integrated tourism management in rural areas using GIS and network analysis, Tourism Management, 34, 14-24.
Lew, Alan A. (1987).A framework of tourist attraction research', Annals of Tourism Research, 14 (4), 553-75.
Liu, B., Huang, S. & Fu, H. (2017).An application of network analysis on tourist attractions: The case of Xinjiang, China', Tourism Management, 58, 132-41.
Shih, H. Y. (2006). Network characteristics of drive tourism destinations: An application of network analysis in tourism, Tourism Management, 27 (5), 1029-39.