تاجزاده، نمین و هاشم زاده، ژاله. (1393). نقش جشنوارههای محلی در توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران بالقوه، مطالعات مدیریت گردشگری، 8(26)، 52-25.
حسین پور، حامد؛ فهیم دوین، حسن و ادیال باف مقدم، ریحانه. (1393). بررسی موانع گردشگری ورزشی کشتی با چوخه با جاذبههای طبیعی ورزشی و گردشگری اسفراین. مطالعات مدیریت ورزشی، 23. 78-67.
حسینی، مرجان و اصفهانی، نوشین. (1394). بخشبندی بازار گردشگری کلن آلمان برای گردشگران خارجی بر اساس ملیت و جاذبههای طبیعی- ورزشی. پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش. 7(2). 45-33.
داناییفرد، حسن و مظفری، زینب. (1387). ارتقا روایی و پایایی در پژوهشهای کیفی مدیریتی: تاملی بر استراتژیهای ممیزی پژوهشی، پژوهشهای مدیریت. 1(1)، 98-89.
ذبیحی، اسماعیل. (1395). طراحی الگوی گردشگری بازاریابی ورزشی استان مازندران. رساله دکتری، دانشگاه مازندران. 111-117.
رحیمی، محمد؛ جلالی فراهانی، مجید؛ علی دوست، ابراهیم و حجین، افسر جعفری. (1396). ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی در رویدادهای بینالمللی ورزشی ایران در رشته والیبال. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(13)، 47-35.
رسولی، سوسن و نارنجچی شتربانی، فهیمه. (1394). بررسی پتانسیل جغرافیایی استان آذربایجان شرقی در جذب گردشگر ورزشی. فصلنامه فضای جغرافیایی، 51، 73-63.
رضوی، سیدمحمد حسین؛ حسینی، سیدعماد و خواجه پور، اکرم. (1392). بررسی جاذبههای طبیعی اثرگذار بر توسعه گردشگری ورزشی استان مازندران، پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دانشگاه مازندران، 9(17)، 15-26.
زیتونلی، عبدالحمید؛ فراهانی، ابوالفضل و اسدی، حسن. (1392). گردشگری اقتصادی و اثرات بلندمدت اقتصادی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 1(1)، 18-9.
شهریاری، بهمن؛ مهرعلی، همتینژاد و ملکاخلاق، اسماعیل. (1394). شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعه گردشگری استانهای شمالی ایران، مطالعات مدیریت ورزشی، 30، 70-55.
ضیایی، فاطمه؛ موسوی گیلانی، سیدرضا و نژادسجادی، سیداحمد. (1395). تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان و بلوچستان بر اساس مدل SWOT. پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12)، 86-73.
علیآبادی، سمیرا و حسامی، شیما. (1393). امکانسنجی پیوند عملی اکوتوریسم و توریسم ورزشی. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 3(3)، 50-43.
غفوری، فرزاد. (1393). الگوی توسعه گردشگری بر مبنای بازیهای بومی و محلی کشور. مطالعات مدیریت ورزشی،3(24)، 174-153.
فراهانی، ابوالفضل؛ اصفهانی، نوشین؛ زارعی، محسن و خالقی آرانی، حسین. (1393). نقش مقاصد در توسعه گردشگری ورزشی در یک دوره پنجساله در ابوظبی. مدیریت ورزشی،6(2)، 230-215.
قزلسفلو، حمیدرضا؛ رضوی، محمدحسین؛ کلاته، معصومه و اصفهانی، نوشین. (1397). طراحی مدل تمایل به بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیتهای اکو توریسمی. مدیریت و توسعه ورزش، 7(1)، 40-20.
محرمزاده، مهرداد؛ نوری، احمد و سعیدی، شیدا. (1394). امکانسنجی پیادهسازی نظام مدیریت مقصد گردشگری ورزشی ایران. پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت در ورزش. 7(3)، 153-141.
محمدیترکمانی، احسان؛ گودرزی، محمود؛ جعفری، افسر و جاوید، مجید. (1393). بررسی اثرات تور بینالمللی دوچرخهسواری آذربایجان بر استانهای شمال غرب کشور. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. سال 10، شماره 20. 54-45.
محمودی یکتا، مهدی؛ ذبیحی، اسماعیل و جورابلو، مسعود. (1391). تأثیر مؤلفههای گردشگری بر گرایش گردشگران ورزشی به ایران. نگرشهای نو در جغرافیای انسانی، 4(2)، 152-139.
ملکمحمدی، محمد و غفرانی، محسن. (1396). طراحی و تدوین استراتژی ورزشهای بومی و سنتی سیستان. فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، 6(2)، 209-189.
همتینژاد، مهرعلی؛ شهریاری سجهرودی، بهمن و ملک اخلاق، اسماعیل. (1394). اولویتبندی جاذبههای گردشگری ورزشی در توسعه توریسم ورزشی استانهای شمالی. نشریه مدیریت و توسعه در ورزش، 1(6). 33-19.
هومن، حیدرعلی. (1389). راهنمای عملی پژوهش کیفی. تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها. 1389.
Fotiadis, A., Lishan, X., Yaoqi, L., & Tzung-Cheng T.C. (2016). "Attracting athletes to small-scale sports events using motivational decision-making factors". Journal of Business Research. 6(13). P 121-134.
Gammon, S., Ramshaw, G., & Waterton, E. (2013). "Examining Olympic: heritage, identity and performance". International journal of Heritage Studies. 19(2), 119-124.
Getz, D., & Stephen, J. (2016). "Progress and prospects for event tourism research". Tourism Management.52, 593-631.
Giovanna, B. (2014). "Designing small-scale sport events in the countryside". International Journal of Event and Festival Management, 5(2), 214-235.
Heather, J., Gibson, K., & Sung, J. K. (2012). "Small-scale event sport tourism: A case study in sustainable tourism". Sport Management Review, 15 (2(, 160–170.
Hinch, T., & Eiji, I. (2017). Sustainable Sport Tourism in Japan, Tourism Planning & Development,15(1), 96-101.
Hussein, M. M. (2014). "Sport tourism in Egypt: Opportunities and Challenges". Journal of Tourism and Hospitality Management. 2(2), 53-64.
Ionela, G. P. (2015). "Tourism opportunities for valorizing the authentic traditional rural space-Case study: Ampoi and Mures Valleys micro region, Alba County, Romania". Procedia - Social and Behavioral Sciences, 18(8), 111 – 115.
Jabil, M., Mazdi, M., Mohd, J. K., Logeswaran, T., & Mohammad, K. Z. (2015). "Sport as a tourism attraction in Malaysia: Potential and prospects". Malaysian Journal of Society and Space. 12, 23 - 31.
Kennelly, M., & Kristine, T. (2014). "Strategic alliances in sport tourism: National sport organizations and sport tour operators". Sport Management Review, 17, 407–418.
Kunkaew, K,(2015)."The Cultural Tourism Management under Context of World Heritage Sites: Stakeholders’Opinions between Luang Prabang Communities, Laos and Muang-kao Communities, Sukhothai, Thailand". Procedia Economics and Finance, 23,1286 – 1295.
Minoli, D., Mark, M. H. Good, & Aidan, W. M. (2018). "Are sport tourists of an environmental mindset to drive the green? The case of golfers". Tourism management perspective, 25, 71-79.
Robert, J. L. (2018). "The Wimbledon Championships, the All England Lawn Tennis Club, and “Invented Traditions”. International Journal of Sport Communication,1-23.
Saeedi, H., & Heidarzadeh, H. K. (2018). The effects of heritage image on destination branding: an Iranian perspective. International journal of Heritage tourism, 13(2), 42-55.