نویسنده = حمید ضرغام بروجنی
تعداد مقالات: 2
1. بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی

دوره 14، شماره 46، تابستان 1398، صفحه 1-46

10.22054/tms.2019.10424

مرتضی خزائی پول؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی کروبی


2. ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد

دوره 8، شماره 22، تابستان 1392، صفحه 31-72

حمید ضرغام بروجنی؛ مهدی ابراهیمی؛ فائزه السادات میرفخرالدینی