نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایران ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
  • ارتباط موثر بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
  • ارزیابی اهمیت-عملکرد ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
  • ارزش الکترونیکی ادراک شده عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
  • اصفهان رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
  • اعتماد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
  • الگو الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
  • اماکن تاریخی رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
  • انتخاب مقصد رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
  • اوقات فراغت فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]

ب

  • برنامه ریزی راهبردی برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]
  • برون سپاری بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
  • بوستان بهشت مادران فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]

ت

  • تبلیغات رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
  • تحلیل شکاف بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
  • تحلیل عاملی اکتشافی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
  • تصمیم سازی چند ویژگی مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
  • تصویر ذهنی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
  • تصویر مقصد گردشگری رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
  • تهران الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
  • تورهای ورودی ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
  • تئوری صرفه ناشی از هزینه تراکنش بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]

ج

  • جهانگردی رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]

د

  • داده های تلفیقی اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
  • دارایی های خاص بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]

ر

  • راهبرد برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]
  • راهنمای تور ارزیابی گردشگران اروپایی از عملکرد راهنمایان تور در ایران [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 29-52]
  • رتبه بندی رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]
  • رسانه ها رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 111-136]
  • رشد اقتصادی اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
  • رضایت گردشگر ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]
  • رضایت مشتری بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
  • رضایت مشتری بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]
  • روش تخمین غیر قطعی آریان رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 143-162]

ز

  • زنان فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]

ش

  • شمشک و دربندسر ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]

ص

  • صنعت گردشگری اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
  • صنعت هتلداری بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 1-23]
  • صنعت هواپیمایی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]

ظ

  • ظرفیت های کشش گردشگری مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]

ف

  • فضاهای شهری فضاهای ویژه و مشارکت زنان در فعالیت های فراغتی [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 85-110]

ق

  • قانون بیز مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]

ک

  • کشورهای اسلامی عضو D8 اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8 [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 179-208]
  • کیفیت الکترونیکی ادراک شده عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
  • کیفیت خدمات گردشگری بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]

گ

  • گردشگری بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
  • گردشگری زمستانی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت در گردشگری زمستانی مورد مطالعه: دو مقصد زمستانی شمشک و دربندسر [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 1-28]
  • گردشگری شهری الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
  • گردشگری مذهبی الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]

م

  • مدیریت سازگار اثر تاریخی مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
  • مدیریت شهری الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
  • مدیریت مقصد الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
  • مدل QFD بهبود کیفیت خدمات گردشگری شهر یزد از دیدگاه گردشگری خارجی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 116-142]
  • مرکز شهر الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
  • مشهد الگوی مدیریت اثر بخش گردشگری ، مورد مطالعه: مقصد مذهبی مشهد [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 24-52]
  • معبد آناهیتا مدل سازی ظرفیت کشش و مدیریت آثار تاریخی در نواحی گردشگری، مطالعه موردی : معبد آناهیتای شهر کنگاور [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 137-178]
  • موزه برنامه ریزی راهبردی موزه ملی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 53-90]

ن

  • نظریه مبنایی الگوی توسعه گردشگری شهری در مرکز شهر تهران با رویکرد مدیریت شهری [دوره 6، شماره 15، 1390، صفحه 53-84]
  • نگرش نسبت به خرید الکترونیکی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]

و

  • وفاداری الکترونیکی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
  • وفاداری الکترونیکی نگرشی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 91-115]
  • وفاداری مشتری بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 16، 1390، صفحه 163-178]