دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
موضوعات = سامانه های اطلاعاتی
تعداد مقالات: 3
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران)
دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 85-122
چکیده
امروزه، مشتری مداری یکی از مهمترین شاخصهای بازاریابی درنظام گردشگری است. از سوی دیگر، یکی از به روزترین و کارآمدترین برنامهها یا راهبردهای جذب، حفظ و جلب رضایت مشتری، مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری است. از اینرو، شناخت نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد از نگاه مدیران و کارشناسان ارشد بازاریابی دفاتر ... بیشترارائه مدل بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری پزشکی ایران
دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 161-202
چکیده
پژوهش حاضر از نظر هدف در حیطه تحقیقات توسعهای میباشد که با روش کیفی انجام میشود. جامعه آماری در فاز کیفی شامل مدیران شرکت های تسهیل گر گردشگری پزشکی و مدیران بخش پذیریش بیماران بین المللی بیمارستان های شهر تهران میباشد که از این میان 15 نفر به صورت هدفمند غیرتصادفی بعنوان انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری دادهها، مصاحبه عمیق ... بیشترشناسایی فعالیتهای تفرجی و بررسی شاخصهای مکانی برای توسعه طبیعتگردی در منطقه حفاظت شده حرا
دوره 18، شماره 61 ، فروردین 1402، ، صفحه 65-110