نمایه نویسندگان

ا

ب

  • بافنده زنده، علیرضا تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
  • بخشی زاده برج، کبری نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]
  • بهبودی، امید نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

پ

  • پیرس، فیلیپ رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • پورنگ، علی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ت

  • تقی زاده، هوشنگ تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]

ج

  • جعفری، سکینه عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
  • جهانیان، سعید مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • جوانشیر گیو، نسرین نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

ح

  • حسن زاده، علیرضا مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • حقیقت، حسن عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

د

  • دوستی ایرانی، مهناز تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

ر

  • رجب زاده قطری، علی مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]
  • رجوعی، مرتضی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]
  • رضوی، سید محمد حسین الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

ش

  • شفیعی، زاهد تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]
  • شفیعی، ُساناز مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

ط

  • طغرایی، محمد تقی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

ع

  • عالی، صمد تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]
  • علیزاده، مهرناز رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • علیزاده، هادی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

غ

  • غضبانی، راحله عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]
  • غیور باغبانی، سید مرتضی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ق

  • قزلسفلو، حمیدرضا الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

ک

  • کاملی فر، محمد جواد تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]
  • کلاته سیفری، معصومه الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

م

  • میرزائی، روزبه رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]
  • ملکی، سعید تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

و

  • وهاب زاده، فهیمه تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]