ا

  • احمدی، محمد مهدی بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • احمدی، میلاد رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

  • اخوان خرازیان، مریم موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

  • ادیب زاده، مرضیه عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • اردشیر تاج زاده نمین، ابوالفضل مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • اسفیدانی، محمد رحیم بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • اکبری، محسن برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • اکبری، محمد رضا جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

  • امراللهی بیوکی، ناهید اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • امینی، عباس ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

ب

  • باباجمالی، فرهاد ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • بیات، سوده مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • بختی، سمیرا ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

پ

  • پور امرایی، سمیرا جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

ج

خ

  • خالقی زاده، سعیده تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • خنیفر، حسین شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

د

  • دلشاد، علی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • دهقان، محمدحسین ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]

  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

ر

  • ریخته گران، بهاره موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

  • رشیدی، محمد رضا مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • رضایی، پژمان ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]

  • رضایی، زهرا رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

  • رنجبریان، بهرام رنجبریان توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

ز

  • زرندیان، ندا ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

س

  • سعیدی شهری، سوزان سادات ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

  • سلطانی بناوندی، اعظم تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • سمیعی، سحر تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

ش

  • شایسته فر، مهناز تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • شاهی، محبوبه بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • شیری، اردشیر تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • شیرخدایی، میثم بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • شمسی ماربینی، نرگس ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

ص

  • صابری، امیر جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

ظ

  • ظهیری نیا، مصطفی بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

غ

  • غیاثیان، مریم سادات تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • غلامرضازاده، فاطمه شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

ف

  • فارسی زاده، حسن تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • فتحی، سعید توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • فرزان، نرگس شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • فیروزجائیان، علی اصغر شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

  • فعالجو، حمیدرضا تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

ق

  • قنبری، سیروس ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]

  • قنبری، یوسف مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • قهرمانی، نسرین ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]

ک

  • کریمی، جمیله مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • کریمی علیوچه، محمد رضا بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

م

  • محمدی، اسفندیار رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

  • محمدی، شهریار الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

  • محمدی، فاطمه عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • محمودی، سمیه توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • میرکی اناری، حسین ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری روستایی [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 1-20]

  • معتمد، حسن برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

ن

  • نادری بنی، محمود عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • نجات، سهیل بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • نصیریان، ابراهیم تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • نظری، اعظم اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • نظری، مهسا بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • نیکخواه، هدایت الله بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

و

  • وثوقی، لیلا ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

ه

  • هوشمند چایجانی، میلاد برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

ی

login