ا

  • احمدی، ساسان برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پزشکی با استفاده از ماتریس سوات – و تکنیک تاپسیس- فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 1-30]

  • ارژنگ مهر، داود الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • اسدالله، هوشنگ ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • اسعدی، میرمحمد بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • اسعدی، میرمحمد رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • اکبری، مجید بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • ایلدرمی، علیرضا امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • امیدی، وحید تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]

  • امیری فهلیانی، محمدرضا آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

  • امین بیدختی، علی اکبر عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • انصاری، معصومه بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • اوجی، محمد حسین عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

ب

  • باصولی، مهدی بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • بافنده زنده، علیرضا تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]

  • باقری مجد، روح اله ارزش‌های توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بین‌المللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]

  • بحرینی، زینب طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]

  • بخشی زاده برج، کبری نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

  • براهویی، طیبه ارزش‌های توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بین‌المللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]

  • بیشمی، بهار طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • بهادری، سید رضا شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • بهاری، جعفر تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • بهبودی، امید نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

  • بهمنی، مهدی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

پ

  • پرچکانی، پروانه آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

  • پیرس، فیلیپ رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • پرورش، حسین ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • پورنگ، علی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ت

  • ترابی فارسانی، ندا شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • تقی زاده، هوشنگ تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]

  • توکلی نغمه، مصطفی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

ج

  • جعفری، سکینه عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • جلال آبادی، لیلا تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • جهانیان، سعید مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • جوانشیر گیو، نسرین نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

ح

  • حیاتی، خلیل نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • حسینی، موسی امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • حسن پور، محمود تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]

  • حسن پور، محمود الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • حسن پور قروقچی، اسماعیل ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • حسن زاده، یاسر شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]

  • حسن زاده، علیرضا مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • حقیقت، حسن عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • حق وردی زاده، ابوالفضل تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

خ

  • خانی، سعیده تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

د

  • دارابی، غزاله اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • دوستی ایرانی، مهناز تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

ذ

  • ذبیحی، اسماعیل کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

ر

  • رادفر، رضا شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روش‌شناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]

  • راسخی، مهناز السادات بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • رجب زاده قطری، علی مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • رجوعی، مرتضی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

  • رحمتی، مریم شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روش‌شناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]

  • رضوی، سید محمد حسین الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

  • رضویان، محمدتقی تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • رکن الدین افتخاری،  عبدالرضا آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

  • روانمهر، رضا سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

ز

  • زارعی، عظیم طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

س

  • سجادی، ژیلا تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

ش

  • شالبافیان، علی شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

  • شاهی، طاهره الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • شاه آبادی، ابوالفضل تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]

  • شیرمحمدی، یزدان اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • شفیعی، زاهد تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

  • شفیعی، ُساناز مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • شهوازیان، سلاله چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

ص

  • صادقی ده چشمه، مهرداد شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

  • صالحی، صادق تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • صالحی، صادق تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیط‌زیست در مقاصد طبیعت‌-پایه (مطالعه‌ی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]

  • صنوبر، ناصر تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

ط

  • طغرایی، محمد تقی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

  • طهماسبی، اصغر مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

ع

  • عابدی، احسان بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • عارفی، امین طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • عالی، صمد تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]

  • عباسی، محمدجواد تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • عبدالهی، علی تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • عرب مازار ِزدی، علی تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]

  • علی اکبری، اسماعیل تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • علیزاده، مهرناز رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • علیزاده، هادی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • علوی، سید حسین کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • علوی، سلمان کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

غ

  • غضبانی، راحله عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • غیور باغبانی، سید مرتضی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ف

  • فاضلی ورزنه، محسن بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • فتحیان بروجنی، محمد عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

  • فرخیان، فیروزه بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • فرزین، محمدرضا تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]

  • فیروزی، محمد علی بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]

  • فیض، داود طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • فیضی زنگیر، سلمان تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیط‌زیست در مقاصد طبیعت‌-پایه (مطالعه‌ی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]

ق

  • قاسملوی سلطان آباد، جمیله رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • قائدامینی هارونی، عباس شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

  • قربی، علی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • قربانی، محمد امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • قربان زاده، داود بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • قرخلو، مهدی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • قزلسفلو، حمیدرضا الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

  • قلی پور، یاسر تحلیلی بر تصویر و رفتار سازگار با محیط‌زیست در مقاصد طبیعت‌-پایه (مطالعه‌ی موردی: شهرستان ماسال) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 51-79]

ک

  • کاملی فر، محمد جواد تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • کیانی فیض آبادی، زهره ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • کریمی راد، سیمین شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

  • کریمی راد، سیمین نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

  • کریم زاده، حسین مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • کروبی، مهدی برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری پزشکی با استفاده از ماتریس سوات – و تکنیک تاپسیس- فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 1-30]

  • کروبی، مهدی کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • کعب عمیر، کریمه بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]

  • کلابی، امیرمحمد شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

  • کلابی، امیرمحمد نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

  • کلاته سیفری، معصومه الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

گ

  • گروسی، علیرضا گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • گودرزی، مجید بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]

م

  • مجنونی توتاخانه، علی مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • محبتی، احمد مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • محمدی، جمال مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • محمدی، فردین مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • محمذی، سمیرا تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • محمودزاده، سید مجتبی تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 1-34]

  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • میرزائی، روزبه رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • مرصوصی، نفیسه تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • میرغفوری، سید حبیب اله رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • معارفی، محمود ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • مقصودی، مهران شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]

  • مقیمی، ابراهیم شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]

  • ملکی، سعید تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • ملکی، سعید بررسی و تحلیل موانع توسعه گردشگری آبی در استان خوزستان [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 111-140]

  • منصوری مؤید، فرشته واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

  • مهری تلیابی، فریبا تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]

  • موحد، علی مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

ن

  • نادری، نادر طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]

  • ناصر نصیر، الهه ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • نژاد دهبکری، اعظم ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • نقوی، مریم بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • نوری، فاطمه سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

  • نوریان اول، علی اکبر سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

و

  • وثوقی، لیلا ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • وهاب زاده، فهیمه تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 255-291]

ه

  • هارون آبادی، علی سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

  • هاشمی،  سید سعید آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

  • هاشمی باغی، زینب اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • هاشمی قینانی، فیروزه چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

  • یاوری گهر، فاطمه نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • یمانی، مجتبی شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی خورهای شرق تنگه هرمز به منظورتوسعه پایدار گردشگری (از میناب تا جاسک) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 111-144]

login