آ

  • آماده، حمید برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]

ا

  • ابراهیم پور ازبری، مصطفی بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]

  • ارباب، حمیدرضا برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]

  • اسماعیلی، سعیده تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]

  • اصلی پور، حسین چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]

  • اقدامی تطفی، مریم بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]

  • اکبری، محسن بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 171-190]

  • الماسی سروستانی، راضیه مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]

  • الهی، علیرضا مطالعه تعیین روابط علی انگیزه‌ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]

  • ایمانی خوشخو، محمد حسین بررسی ارتباط میان عناصر معناگرایی و ادراک گردشگر از سفر (مطالعه موردی گردشگران خارجی بازار تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 143-170]

  • امیری، زینب شناسایی و اولویت‌بندی ویژگی‌های مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]

  • امینیان، ناصر ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 27-102]

  • انصاری، آذرنوش شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]

  • انواری، ابراهیم ارزشگذاری اقتصادی جاذبه‌های گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]

ب

  • باسره، هدی ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]

  • باشی، مهناز ارزشگذاری اقتصادی جاذبه‌های گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]

  • باشکوه اجیرلو، محمد تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]

  • بخشی ‏زاده برج، کبری نگاشت شبکه تداعی‌های برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]

  • برک پور، ناصر تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]

پ

  • پناهی، حسین عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]

ت

  • تاجوران، مرضیه ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]

ج

  • جاهدی، پدرام نگاشت شبکه تداعی‌های برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]

  • جلالی، سید محمد جعفر ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 77-99]

  • جمشیدی، محمد جواد تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]

  • جمعه پور، محمود مکان‌یابی تفرجگاه‌های گردشگری در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 1-19]

چ

  • چکین، میثم چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]

ح

  • حیدری سورشجانی، رسول ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]

خ

  • خاکپور، براتعلی ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]

د

  • دهقانان، حامد تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 103-124]

  • دهقانی سلطانی، مهدی نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]

ذ

  • ذکاوت، کامران مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 1-33]

ر

  • رستگار، احمد ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]

  • رئیسی وانانی، ایمان ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 77-99]

  • رئوفی، مصطفی نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]

ز

  • زارعی، عظیم ارائه مدل پیش بینی کنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشه‌های سبک زندگی (با تاکید بر چشمه‌های آبگرم رامسر) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 109-136]

  • زارعی، قاسم تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]

س

  • سادات اصل، زمزم توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخش‏های کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]

  • سادات اصل، لاله توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخش‏های کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]

  • سیاه سرانی کجوری، محمد علی ارائه مدل پیش بینی کنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشه‌های سبک زندگی (با تاکید بر چشمه‌های آبگرم رامسر) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 109-136]

  • سید نقوی، میرعلی ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 27-102]

  • سعیدنیا، حمید رضا عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 71-108]

  • سنگی نور پور، عباسقلی نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس‌های مسافرتی [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 171-203]

ش

  • شاکرمی، نعمت ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]

  • شیری، اردشیر نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]

  • شکاری، فاطمه رقابت‌پذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]

  • شهرابی فراهانی، مهدیه بررسی ارتباط میان عناصر معناگرایی و ادراک گردشگر از سفر (مطالعه موردی گردشگران خارجی بازار تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 143-170]

ص

  • صالحی، صادق تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]

  • صالح ترکستانی، محمد نگاشت شبکه تداعی‌های برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 41-65]

  • صیف، محمد حسن ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]

  • صفاری، مرجان مطالعه تعیین روابط علی انگیزه‌ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]

  • صمدزاد، سعیده عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]

ط

  • طیبی، امیر مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 1-33]

ع

  • عباسی، حامد ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 109-141]

  • عبداللهی، جاسم برآورد ارزش تفریحی باغ گیاه شناسی ارم با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 157-190]

  • عبدلی، سیده فاطمه تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]

  • عزیزی، فاطمه رقابت‌پذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]

  • عمادزاده، مصطفی شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]

ف

  • فرزین، محمدرضا رقابت‌پذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 219-247]

ق

  • قبادی، الهام مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]

  • قربان زاده، داوود عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 71-108]

ک

  • کیانی سلمی، صدیقه ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 101-140]

  • کریمی فرد، طاهره ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 35-55]

  • کروبی، مهدی شناسایی و اولویت‌بندی ویژگی‌های مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]

  • کلانتری، خلیل تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 1-38]

م

  • مالمیر، رضا تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 103-124]

  • محمدزاده، پرویز عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقصد از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 83-107]

  • محمودی پاچال، زینب تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 169-193]

  • محمودزاده، سیدمجتبی شناسایی و اولویت‌بندی ویژگی‌های مؤثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی (موردمطالعه: راهنمایان تورهای ورودی فرهنگی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 41-55]

  • میرا، سید ابوالقاسم تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]

  • مرادی، عرفان مطالعه تعیین روابط علی انگیزه‌ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 125-159]

  • مرادی اصل، امیر تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان) [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 57-75]

  • منتظرحجت، امیرحسین ارزشگذاری اقتصادی جاذبه‌های گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 21-39]

  • مهدوی، شیرین شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 39-70]

  • موسوی، میرحسین توزیع درآمد گردشگری روستایی بین بخش‏های کلیدی اقتصاد [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 137-156]

ن

  • ناصر صدرآبادی، علیرضا مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر تهران) [دوره 13، شماره 44، 1397، صفحه 191-217]

  • نثاری، طاهره نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری [دوره 13، شماره 43، 1397، صفحه 141-169]

  • نظری، محسن تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران) [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 57-82]

و

  • واعظی، رضا چالش‌های سیاست‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت ایران مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 41، 1397، صفحه 1-40]

ی

  • یعقوبی فاز، صدیقه مکان‌یابی تفرجگاه‌های گردشگری در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 13، شماره 42، 1397، صفحه 1-19]

login