آ

  • آخوندنژاد، آرمان رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]

  • آذر، عادل سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]

ا

  • ابراهیمی، مهدی تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]

  • ابوهاشم آبادی، فرزانه اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

  • ادیب پور، محمدرضا تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]

  • اروجی، حسن شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]

  • اسعدی، میرمحمد سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]

  • افخمی، بهروز شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]

  • ایمان زاده، علی تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]

ب

  • بابایی، پگاه عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]

  • بهبودی عیسی لو، سولماز تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]

پ

  • پورسعید، محمدمهدی بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]

ج

  • جباری، کامران تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]

  • جعفری، سکینه رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]

  • جعفری، نرگس رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]

  • جعفریان، وحیده تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]

ح

  • حیدرزاده، کامبیز تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]

  • حسینی، سیدعلی تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]

د

  • دارابی، غزاله اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]

  • داز، بی بی سارا رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]

  • دلشاد، علی اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]

  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

ر

  • راسخی، سعید عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]

  • ریاهی، سمانه پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]

  • رجبی، نگار رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]

  • رجوعی، مرتضی تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]

  • رحیمی، حسین نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]

  • رضوانی، محمد رضا نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]

ز

  • زارع، رحیم بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]

س

  • سلطانی نژاد، نیما بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]

  • سلیمان زاده، امید تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]

ش

  • شاهمیرزایی، وحیدرضا تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]

  • شیری، اردشیر تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

  • شیرمحمدی، یزدان اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]

  • شفیعا، سعید نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]

ص

ض

  • ضیایی، محمود طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]

ط

  • طولابی، زینب تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]

ع

  • عباسی کارجگان، داود طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]

  • علیزاده، محمد شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]

ف

  • فارسی زاده، حسین تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

  • فرجی، الهام تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

ق

  • قاسمیان صاحبی، ایمن اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

ک

  • کاظمیان، غلامرضا طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]

  • کاظمی نیا، آزاده عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]

  • کروبی، مهدی طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]

م

  • محمدی، ثریا عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]

  • محمدخان، شیرین پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]

  • مرادی، محسن تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]

  • مرادی، محمد بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]

  • مروتی شریف آبادی، علی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]

  • ملایی، فاطمه بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]

  • ملازم الحسینی، محمد کاظم تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]

  • منصوری مؤید، فرشته بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]

  • منصوری مؤید، فرشته مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]

ن

  • نجارزاده، محمد رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]

  • نجفی، کبری تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]

  • نصرالهی وسطی، سیمین تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]

  • نقوی، سیدعلی سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]

  • نیکو، حسین تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]

و

  • ویسی، عبدالکریم پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]

ه

  • هاشمی باغی، زینب اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]

  • همراه زاده، ملیکا تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]

  • یاوری گهر، فاطمه مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]

  • یزدان شناس، مهدی تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]

login