TY - JOUR ID - 12112 TI - ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس JO - مطالعات مدیریت گردشگری JA - TMS LA - fa SN - 2322-3294 AU - معارفی, محمود AU - اسدالله, هوشنگ AU - حسن پور قروقچی, اسماعیل AD - دانشجوی دکتری گروه مدیریت بازرگانی، واحد قشم، دانشگاه آزاد اسلامی، قشم، ایران AD - ستادیارگروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران AD - استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد قشم، دانشگاه آزاد اسلامی ،قشم، ایران Y1 - 2020 PY - 2020 VL - 15 IS - 52 SP - 175 EP - 208 KW - بازاریابی محتوا KW - هوش مصنوعی KW - صنعت گردشگری KW - استان فارس DO - 10.22054/tms.2020.44116.2171 N2 - فضای دیجیتال به شکل فزاینده‌ای با صنعت گردشگری در ارتباط است و تولید محتوا به‌عنوان بخشی مهم از این فضا، به دنبال جلب‌توجه مشتریان است. در قلب بازاریابی دیجیتال، محتوا خانه دارد و بار بخش آموزش، بالا بردن آگاهی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارزش‌های افزوده برای مشتریان را به دوش می‌کشد. هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت گردشگری استان فارس است .در این پژوهش با استفاده از تئوری داده بنیاد اقدام به طراحی یک الگو برای بازاریابی محتوا شده است . الگوریتم ژنتیک به عنوان یکی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی ،جهت انتخاب محتوا ،فرمت محتوا و کانال انتشار محتوا، به‌کار گرفته شده است . نتایج نشان می‌دهد هوش مصنوعی توانایی انتخاب محتوای کاربردی‌تر و مناسب‌تری را نسبت به کارشناسان و نیروی انسانی داراست.در نهایت این الگو، در صنعت گردشگری استان فارس نیز توانسته است جهت انتشار محتوا، کارآمد و موثر باشد. UR - https://tms.atu.ac.ir/article_12112.html L1 - https://tms.atu.ac.ir/article_12112_5c0dd70d2c3c2ff70af86de5aee43c43.pdf ER -