دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
نویسنده = %D9%86%D8%B1%DA%AF%D8%B3 %D8%AF%D9%84 %D8%A7%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B2
تعداد مقالات: 2
توسعه مقیاس اندازه گیری اعتماد گردشگران به یک مقصد گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته
دوره 17، شماره 57 ، فروردین 1401، ، صفحه 30-331
چکیده
هدف این پژوهش، توسعه مقیاسی برای اندازهگیری اعتماد گردشگران به استان گیلان بهعنوان یکی از جذابترین مقاصد گردشگری کشور با استفاده از روش تحقیق آمیخته است. دادههای بخش کیفی، با استفاده از مصاحبههای نیمه ساختاریافته و تحقق اشباعنظری در مصاحبه دوازدهم با خبرگان دانشگاهی، سیاستگذاران و برنامهریزان حوزه گردشگری جمعآوری ... بیشترنقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی و سنجش ابعاد آن در توسعه مقاصد گردشگری
دوره 16، شماره 54 ، تیر 1400، ، صفحه 375-409