دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
نویسنده = %D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF %D9%81%D9%84%D8%A7%D8%AD %D8%AA%D9%81%D8%AA%DB%8C
تعداد مقالات: 2
نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانسهای مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
دوره 17، شماره 58 ، تیر 1401، ، صفحه 133-161
چکیده
بهمنظور تابآوری و پایداری اقتصادی آژانسهای مسافرتی در شرایط رقابت شدید و همچنین مواجهه با بحران کرونا، پژوهش حاضر، باهدف بررسی تأثیر تعامل آنلاین (منفعل و فعال) در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر سطوح وفاداری (شناختی، عاطفی، کنشی و رفتاری) مشتریان آژانسهای مسافرتی انجام میگیرد. نمونه آماری پژوهش 12 نفر از جامعه خبرگان بودند که ... بیشترشناسایی و اولویتبندی عوامل ریسک و تدوین استراتژی مدیریت آن در گردشگری ایران با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی
دوره 16، شماره 55 ، مهر 1400، ، صفحه 139-163