ا

  • ارزیابی وفاداری ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]

  • ارزش ادراک شده شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • ارزش اقتصادی برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

  • ارزش مشتری کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

  • استان گلستان اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

  • استراحتگاه های گردشگری اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

  • اعتماد تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • اعتماد تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • اعتماد الکترونیک تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • اعتماد مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

  • اکوتوریسم برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

  • امنیت ادراکشده تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • انگیزش محافظت بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • انگیزه بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • اولویت‌دهی اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

  • بازارمحوری کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

  • بخش تولیدی شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

پ

  • پیست اسکی بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

ت

  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • تحلیل محتوا شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • تغییرات آب و هوا بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • تکنیک دیمتل فازی تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

  • تمایل به پرداخت برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

ج

  • جذب گردشگر شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • جشنواره گلابگیری تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

چ

  • چابکی شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

خ

  • خدمات هتل‌داری شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

د

  • داده کاوی ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]

  • دلفی فازی تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

ذ

  • ذینفعان چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

ر

  • رشد اقتصادی بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]

  • رضایت تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • رضایت شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • رضایت گردشگران داخلی تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

  • رضایت مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

  • رفتار خرید گردشگران ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

  • رفتارهای کم کربن بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • روستای مصر ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • روش AHP اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

  • روش ارزش گذاری مشروط برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

  • روش گشتاورهای تعمیم یافته (GMM) بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]

ز

  • زیرساختها و اماکن طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

  • زنجیره تامین ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • زنجیره تامین گردشگری ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

ژ

  • ژئوپارک نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • ژئوتوریسم نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • ژئوسایت نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • ژئومورفوسایت نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

س

  • ساکنان محلی تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

ش

  • شایستگی‌های فردی منابع انسانی شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • شاهرود چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

  • شهر بانه ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

  • شهرستان کاشان تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

ص

  • صنعت هتلداری شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

ع

  • عوامل رانش بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • عوامل کشش بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

ف

  • فقر و نابرابری بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]

  • فناوری اطلاعات ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

ق

  • قابلیت وبسایت تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

ک

  • کارآفرینی کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

گ

  • گردشگر ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]

  • گردشگری ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

  • گردشگری تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

  • گردشگری اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

  • گردشگری تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

  • گردشگری بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]

  • گردشگری الکترونیک تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • گردشگری الکترونیکی ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

  • گردشگری پزشکی شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • گردشگری خرید ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

  • گردشگری کشاورزی چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

  • گردشگری کم کربن بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • گردشگری مذهبی بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • گردشگر ورزشی بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • گردشگری ورزشی طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

م

  • محدودیت بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • محصولات گردشگری تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • مدیریت طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

  • مدل Black box ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

  • مدلسازی ساختاری پی ال اس بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

  • مدلسازی معادلات ساختاری تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

  • مسئولیت اجتماعی شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

  • مصرف انرژی. انتشار دی اکسید کربن بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • مطالعه تطبیقی شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

  • معنویت تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

  • معنویت در گردشگری تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

  • مفهوم سازی تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

  • مناطق روستایی چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

  • منطقة رودبارقصران برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

ن

  • نیت سفر بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • نگرش نو نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • نوآوری‏ کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

و

  • وب‌سایت‌های تسهیل‌گر شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • ورزشهای زمستانی بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • ویژگی های گردشگران ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

  • وفاداری تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • وفاداری کُنشی شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • وفاداری مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

ه

  • هتل‏های چهار و پنج ستاره ایران کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

ی

  • یادگیری‏محوری کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

login