ا

  • ابعاد گردشگری بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

  • ارزش ادراک شده بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • ارزش‌های اسلامی بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • ارزش‌های سنتی بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • اعتماد الکترونیکی الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

  • اقامتگاه سبز ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

  • اکوتوریسم ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

  • اکوکمپ ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

  • انگیزه توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • اوقاتفراغت جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

ب

  • بازیگران شبکه شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • بازیگری سطحی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • بازیگری عمقی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • باورهای ادراک شده عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • برجستگی برند بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • برند شهری برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • بندرعباس بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

پ

  • پارکچنگری جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

ت

  • تاثیرات مثبت ومنفی گردشگری بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

  • تبلیغات اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • تبلیغات شفاهی برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • تحلیل گفتمان انتقادی(تگفا) تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • تصویر برند برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • تصویر برند بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • تصویر ذهنی اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • تصویر کلان توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • تصویر مقصد توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • تقاضای گردشگری تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • توسعه گردشگری اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

چ

  • چرخه عمر مشتری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

د

  • دفاتر خدمات مسافرتی موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

ر

  • رضایت بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • رضایت شغلی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • رضایت مشتری تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • رفتار گردشگری اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • رهیافت دادههای تابلویی پویا تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • روستای دماب ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • روش پرالونگ ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

  • روش تحلیل اکتشافی مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • روش کوچین ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

  • رویکرد پژوهش ترکیبی توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

ز

  • زیبایی شناسی تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • زباله پراکنی شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

ژ

  • ژئومورفوتوریسم ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

س

  • ساختار شبکه شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • سرانه کاربریهای گردشگری ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]

  • سیرچ ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]

  • سردر کاروانسرای گنجعلی خان تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • سیستم اطلاعات جغرافیایی مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

ش

  • شبکه خط مشی گردشگری شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • شبکه های اجتماعی موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

  • شهر اصفهان مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • شهر کوهدشت جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

ص

  • صنعت گردشگری الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

ط

  • طیف لیکرت الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

ظ

  • ظرفیت برد ارزیابی ظرفیت برد درتعیین کاربریهای مجموعه های گردشگری [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 85-102]

ع

  • عادت شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • فضای سبز جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

  • فعالیت های ارتباطی مقصد توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 21-44]

  • فناوری اطلاعات عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • فناوری اطلاعات الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

ق

  • قم بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

ک

  • کار هیجانی تأثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 19-39]

  • کتیبه تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • کیفیت ادراک شده بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

  • کیفیت خدمات برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • کیفیت رابطه رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

گ

  • گردشگری ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • گردشگری تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • گردشگری جایگاه فضاهای سبز شهری در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهروندان [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 71-84]

  • گردشگری بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

  • گردشگری الکترونیکی الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 129-148]

  • گردشگران استان مازندران شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

  • گردشگری پزشکی مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • گردشگری سبز ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

  • گناباد ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

ل

  • لندفرم های ژئومورفولوژیکی ارزیابی توانمندی های ژئومورفوتوریستی لندفرم ها مطالعه موردی: منطقه جنوب غربی شهرستان گناباد [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 45-67]

م

  • متین‌آباد ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاه‌های سبز [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 87-67]

  • مدیران تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • مدیریت ارتباط با مشتری موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

  • مدیریت ارتباط با مشتری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

  • مسأله زیست محیطی شرایط محیطی اثرگذار بر زباله پراکنی در استان مازندران با تأکید بر شرایط محیطی تسهیل کننده آن [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 123-144]

  • مشروعیت تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • مکان‌یابی مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • مناطق روستایی ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • موانع مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 1-19]

ن

  • نخبگان تحلیل گفتمان مدیران و نخبگان کشور درباره صنعت گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]

  • نقوش نمادین تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • نقوش هندسی تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • نگرش عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • نگرش بررسی نگرش ساکنان شهر بندرعباس نسبت به تاثیرات گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 43-65]

  • نگرش به برند برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 41-69]

  • نگرش جامعه میزبان ارزیابی نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 30، 1394]

و

  • واژگان کلیدی: بحران مالی جهانی تأثیر بحران مالی جهانی بر تقاضای گردشگری در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • واژگان کلیدی: خط مشی گذاری گردشگری شبکه خط مشی گردشگری کشور [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • وب سایت های گردشگری پزشکی مطالعه اثر بخشی تارنماهای گردشگری پزشکی در ایران [دوره 10، شماره 30، 1394]

  • وب کیوسک اطلاع رسانی(TWK) مکان‌یابی وب کیوسک های اطلاع رسانی در مقاصد گردشگری شهری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 89-109]

  • ویژگیهای فردی اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن [دوره 10، شماره 31، 1394، صفحه 103-131]

  • وفاداری بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 21-42]

  • وفاداری برند بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری [دوره 10، شماره 32، 1394، صفحه 111-129]

ه

  • هتل عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

  • هتل های شهر ایلام رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 10، شماره 30، 1394، صفحه 107-127]

  • همنواختی معنایی تحلیل زیبا شناختی نقوش تزئینی سردر کاروانسرای گنجعلی خان [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 95-122]

  • هنجارهای ذهنی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز [دوره 10، شماره 29، 1394، صفحه 69-93]

login