آ

  • آگاهی از برند اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]

ا

  • ابزارهای سیاست‌گذاری عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

  • اخلاق حرفها ی اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]

  • ایران عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]

  • ارزیابی اثرات ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]

  • ارزشیابی سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]

  • ارزش ادراک شده نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]

  • ارزشهای استراتژیک ادراکی مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]

  • ارزش ویژه اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]

  • ارزش ویژه ادراکی ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]

  • ارزش ویژه برند ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]

  • ارزش ویژه مبتنی بر رابطه ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]

  • استان ایلام برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • اعتماد الکترونیک مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]

  • الگوی خود توضیح با وقفه های گسترده عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]

  • انگیزه شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]

  • انگیزه سفر بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]

  • ائتلاف استراتژیک رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]

ب

  • بازدیدکنندگان رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]

  • بازیگران سیاست گذاری عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

  • بخش‌بندی بازار بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]

  • برنامه ریزی راهبردی برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • برنامه‌ریزی راهبردی راهبردهای گردشگری پیشگیرانه‌ی چشمه‌های آب‌گرم و معدنی رامسر [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 97-129]

پ

  • پایگاه میراث اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

  • پایگاه میراث جهانی اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

  • پذیرش الکترونیک مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]

ت

  • تجربه خدمات اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

  • تحلیل عاملی تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]

  • تصویر ذهنی برند اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]

  • تعهد محیطی سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]

  • تقاضای گردشگری بین المللی عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]

  • تکنیک SWOT و AHP برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • تهران سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]

  • توسعه پایدار گردشگری ارزیابی ظرفیت جامعه‌ محلی برای توسعه‌ی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]

  • توسعه منطقه ای اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]

ج

چ

ح

  • حوضه ی آبخیز زیارت رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]

خ

  • خدمات الکترونیک بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]

د

  • درجه باز بودن اقتصاد عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]

ر

  • رزش ویژه مشتری ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]

  • رضایت شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]

  • رضایت نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]

  • رضایت الکترونیک مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]

  • رضایت مشتری بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]

  • رضایتمندی ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 89-106]

  • رفتار زیست محیطی شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • رفتار مسافرتی شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]

  • رفتار و شخصیت مجریان عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

  • روستا ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]

ژ

  • ژئوپارک قشم شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]

س

  • سیاست‌گذاری گردشگری عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

  • سرمایه گذاری اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]

  • سواحل جنوب ایران رتبه‌بندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]

ش

  • شبکه‎های عصبی فازی مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]

  • شبکه‎های عصبی مصنوعی مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]

  • شرکت هواپیمایی رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]

  • شمال غرب استان کرمانشاه اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]

  • شهرت نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]

  • شهر زنجان ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 29-57]

  • شهرستان فومن ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]

ص

  • صنعت هتل داری سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]

ط

  • طبیعت‌گردی بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]

  • طبیعت‏ گردها شناخت انگیزه ها و عوامل مؤثر بر میزان رضایت طبیعت گردها از سفر به قشم [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 145-182]

ظ

  • ظرفیت‎سازی ارزیابی ظرفیت جامعه‌ محلی برای توسعه‌ی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]

ع

  • عملکرد سازمانی رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]

  • عملکرد محیطی اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]

  • عوامل بحرانی موفقیت ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]

  • عوامل تأثیرگذار سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]

  • عوامل کلیدی موفقیت و معیارهای موفقیت رتبه بندی عوامل مؤثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های هواپیمایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 27-50]

ف

ق

  • قابلیت استفاده بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]

  • قابلیت تعامل بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]

  • قابلیت سنجی گردشگری؛راهبردهای تقویت ارزیابی قابلیتهای گردشگری شهر زنجان و راهبردهای تقویت جذب گردشگر [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 29-57]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]

  • کارکردگرایی بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 209-232]

  • کیفیت ادراک شده اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]

  • کیفیت الکترونیک مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]

  • کیفیت خدمات اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

  • کیفیت خدمات هتل ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]

  • کلان شهر شیراز بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]

گ

  • گردشگری شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • گردشگری رتبه‌بندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]

  • گردشگری الکترونیک مولفه های مؤثر بر اعتماد گردشگران در حوزه گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 1-27]

  • گردشگری الکترونیکی سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]

  • گردشگری الکترونیک مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]

  • گردشگران خارجی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]

  • گردشگران داخلی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]

  • گردشگری پزشکی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در کلان شهر شیراز [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 1-25]

  • گردشگری پیشگیرانه راهبردهای گردشگری پیشگیرانه‌ی چشمه‌های آب‌گرم و معدنی رامسر [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 97-129]

  • گردشگری جنگ برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری جنگ هم پیوند با سایر جاذبه ها در استان ایلام [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • گردشگری روستایی ارزیابی اثرات گردشگری روستایی شهرستان فومن از دیدگاه جامعه روستایی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 155-175]

  • گردشگری‌ساحلی رتبه‌بندی سواحل گردشگری جنوب ایران با استفاده از روش AHP [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 71-96]

  • گردشگری مذهبی تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]

  • گردشگری ورودی مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]

  • گیلان تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]

م

  • محیط زیست شکاف نگرش، دانش و رفتار زیست محیطی گردشگران [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 142-168]

  • مدیریت دانش رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]

  • مدیریت محیطی سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]

  • مدیریت منابع انسانی اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]

  • مدل EFQM رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]

  • مدل های تصمیم گیری چند شاخصه ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی مطالعه موردی:هتل های منتخب استان یزد [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 31-72]

  • مراسم آئینی تحلیل عوامل موثر بر توسعه گردشگری در نواحی برگزاری جشنواره های مذهبی، مطالعه موردی: روستای شاه شهیدان رودبار، مراسم علَم واچینی [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 51-69]

  • مسیرهای پیاده روی رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]

  • مسئولیت پذیری اجتماعی اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]

  • مشارکت اجتماعی اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 107-143]

  • مشارکت جامعه محلی ارزیابی ظرفیت جامعه‌ محلی برای توسعه‌ی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]

  • مناطق تفرجگاهی رهنمودهای توسعهی مسیرهای پیادهروی در مناطق تفرجگاهی [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 145-165]

  • مناطق نمونه گردشگری اولویت بندی مناطق نمونه گردشگری جهت سرمایه گذاری و توسعه منطقه ای درشمال غربی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 80-107]

  • منطقه الموت بخش بندی بازار طبیعت گردی داخلی بر مبنای انگیزه سفر [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 121-143]

  • منطقه نمونه ارزیابی ظرفیت جامعه‌ محلی برای توسعه‌ی پایدار گردشگری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 59-88]

  • مهارت مجریان عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

ن

  • نرخ ارز عوامل موثر بر تقاضای گردشگری بین المللی ایران: رهیافت خود توضیح با وقفه های گسترده (ARDL) [دوره 8، شماره 23، 1392، صفحه 131-154]

  • نظاماداریوبورکراسی عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 183-207]

  • نهادینه سازی الکترونیک مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفه های استراتژیک اثربخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 170-197]

  • نوآوری نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]

و

  • واژگان کلیدی: پیش‎بینی تقاضا مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش هایARIMA و شبکه های عصبی فازی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 1-33]

  • وب سایت سازگاری با تجارت الکترونیکی در صنعت هتل داری ایران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 167-187]

  • وفاداری نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 58-79]

  • وفاداری به برند اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 35-58]

ه

  • هتل سطح تعهد محیطی در هتل های شهر تهران [دوره 8، شماره 21، 1392، صفحه 88-59]

  • هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران رابطه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری [دوره 8، شماره 24، 1392، صفحه 89-119]

  • هزینه مالی اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

  • هزینه های غیر مالی اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان [دوره 8، شماره 22، 1392، صفحه 7-30]

login