آ

  • آگاهی محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • آینده پژوهی تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • آینده نگاری آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

ا

  • اتحادهای استراتژیک شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

  • ادراک تهدید بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • ایران رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • ایران بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • ایران بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • ارزیابی زیبایی‌شناختی مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • ارزش های توریسم آموزش ارزش‌های توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بین‌المللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]

  • ارزش‌های محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • اسب سواری الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

  • استان فارس ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • استحاله فرهنگی از درون شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

  • اشاعه نوآوری نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • اعتماد سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

  • اکوتوریسم امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • اکوکمپ امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • الگو رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • الگوی ساختاری الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • الگوهای ذهنی شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روش‌شناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]

  • اماکن ورزشی کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • انتخاب شریک شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

ب

  • بازاریابی عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

  • بازاریابی سبز نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • بازاریابی محتوا ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • بازاریابی وابسته عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

  • بازتولید کلیشه‌ها مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • بازدید پیوسته مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • بازطراحی مدل کسب و کار شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

  • بالخلی بولاغی امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • بحران در گردشگری شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • بحران کووید- 19 الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • برساخت ایماژها مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • برند طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • برندسازی پایدار آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

  • برند مشهد نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

  • برند مقصد گردشگری مذهبی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

پ

  • پایداری تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • پاسخ های هیجانی واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

  • پاندمی کرونا چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

  • پس از بحران شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • پساکرونا بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • پساکرونا نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

ت

  • تبلیغات واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

  • تجاری‌سازی نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

  • تجربه احساسی تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

  • تحقیقات گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • تحلیل رگرسیونی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • تحلیل سلسله مراتبی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • تحلیل شبکه مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • تحلیل عاملی اکتشافی رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • تحلیل مضمون شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

  • تصویر مقصد ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • تعهد منابع نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • تقاضای گردشگری مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • تکنیک زیمت‌ نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

  • تکنیک نگاشت شناختی بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • تمایل به بازگشت رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • تمایل به توصیه رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • تهاجم فرهنگی از بیرون شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

  • توسعه کارآفرینی تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • توسعه گردشگری رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • تولیدات علمی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • تئوری داده‌بنیاد نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 225-254]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • جامعه میزبان بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • جذب دانشجویان بین‌المللی ارزش‌های توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بین‌المللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]

  • جزیره هرمز ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • جغرافیای رفتاری آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

چ

  • چابهار آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

ح

  • حس جمعی تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

  • حلال طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • حمل‌و‌نقل تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

خ

  • خاورمیانه بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • خوشه بندی گراف سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

د

  • دلبستگی ایمن بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • دوران پسا کرونا واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

ر

  • ریسک زیست محیطی ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • ریسک سیاسی تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]

  • رضایت از گردشگری محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • رضایت گردشگر تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

  • رضایت گردشگران تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

  • رضایت و وفاداری ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • رفتار گردشگری محیط‌زیستی دوستانه اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • رفتار منفی بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • رفتارهای حافظ محیط‌زیست اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 221-252]

  • رقابت‌پذیری عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • رقابت‌پذیری گردشگری بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • رویداد ورزشی کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • روش کیفی الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

ز

  • زیرساخت بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • زمینه-آگاه سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

ژ

  • ژئوتوریسم عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

س

  • سایت TripAdvisor سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

  • سیستم توصیه گر گردشگری سیستم‌ توصیه‏ گر گردشگری مبتنی بر اعتماد با استفاده از خوشه بندی زمینه-آگاه [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 309-344]

  • سناریونویسی تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • سناریونویسی آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

  • سنجش عملکرد عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

ش

  • شبکه عصبی تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • شبکه عصبی مصنوعی مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • شخصیت مقصد رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 95-124]

  • شکل گیری نگرش فرهنگی نا مطلوب به پدیده گردشگری شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

  • شهر اهواز تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

ص

  • صنعت توریسم رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • صنعت رستوران داری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • صنعت گردشگری شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

  • صنعت گردشگری نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

  • صنعت گردشگری ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

  • صنعت‌گردشگری و هتلداری چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

ع

  • علم سنجی بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

ف

  • فرهنگ الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

  • فستیوال سنتی الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

  • فشار محیطی نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • فصلنامه مطالعات گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • فضای آگاهی آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

  • فضای فراغتی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • فناوری اطلاعات ارزش‌های توریسم آموزش حلقه میانجی ارتباط فناوری اطلاعات بر جذب دانشجویان بین‌المللی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 235-262]

ق

  • قیف پارادایم مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

ک

  • کارآفرینی استراتژیک نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

  • کارآفرینی سازمانی شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 253-276]

  • کرمان تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • کشورهای پیشرفته رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

  • کیفیت رابطه با مشتری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • کلانشهر شیراز آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

  • کمپ فراغتی شهری شهر قم گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • کوید 19 کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • کوید 19 شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • کووید19 بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • کووید-19 بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

گ

  • گردشگر تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل‌و‌نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 151-179]

  • گردشگری عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • گردشگری بررسی وضعیت تولیدات علمی ایران در حوزه گردشگری در بین سال های 1998 تا 2017 [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 79-110]

  • گردشگری عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 253-279]

  • گردشگری الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • گردشگری بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • گردشگری آینده پژوهی با رویکرد سناریونویسی تاثیرات جغرافیای رفتاری بر گردشگری در مواجهه با بیماری‌های واگیردار و COVID-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 179-216]

  • گردشگری بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • گردشگری ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • گردشگری مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • گردشگری شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روش‌شناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]

  • گردشگران خارجی تاثیر شاخص نهادی ریسک سیاسی بر جذب گردشگران خارجی در کشورهای حوزه منا [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 229-251]

  • گردشگری پایدار تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 35-60]

  • گردشگری پزشکی شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 129-155]

  • گردشگری درمانی طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • گردشگری روستایی مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • گردشگری روستایی تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • گردشگری ساحلی طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]

  • گردشگری سلامت بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

  • گردشگری شهری تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 181-201]

  • گردشگری مجموعه های تاریخی آسیب دیده ارزیابی تقاضای گردشگری در مجموعه های تاریخی آسیب دیده:مورد مطالعه: ارگ بم [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 57-78]

  • گردشگری مذهبی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

  • گردشگری مذهبی‌ نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

  • گردشگری هوشمند مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • گردشگری ورزشی کوید 19 و گردشگری ورزشی: شناسایی پیامدها و ارائه راه‌کار [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 1-32]

  • گردشگری ورزشی پایدار الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 125-150]

م

  • متن‌کاوی تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • محور صور-توتاخانه مدل‌سازی ارزش‌های زیبایی‌شناختی مناظر روستاهای توریستی با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: محور توریستی صور- توتاخانه) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 145-172]

  • مدیریت بحران الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • مدیریت بحران چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

  • مدیریت بحران گردشگری الگوی ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 59-89]

  • مدیریت پایدار ارزیابی ریسکهای زیست محیطی فعالیتهای گردشگری به روش تجزیه و تحلیل حالات شکست زیست محیطی و اثرات آن(EFMEA) در راستای مدیریت پایدار گردشگری (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 345-372]

  • مدیریت گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • مدیریت منابع‌انسانی چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

  • مدل یابی معادلات ساختاری تبیین عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در ایران [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 1-26]

  • مدل فرآیندی کارآفرینی طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]

  • مراکز اقامتی شناسایی راهکارهایی جهت رونق اقامتگاه ها پس از بحران شیوع کوید 19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 91-114]

  • مرکزیت فضایی مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 203-232]

  • مرور سیستماتیک مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • مقاصد گردشگری هوشمند مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 33-62]

  • مقاله‌های گردشگری تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 97-127]

  • مقصد عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری مقصد ژئوتوریسم [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 63-93]

  • مقصدهای گردشگری ساحلی آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 157-195]

  • مکان‌یابی امکان‌سنجی ایجاد کمپ اکوتوریستی تفرجگاه بالخلی بولاغی شهر گرماب [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 172-206]

  • منطق فازی گردشگری مذهبی و شناسایی محدوده های احداث کمپ فراغتی شهری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی در GIS ( شهر مقدس قم) [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 207-228]

ن

  • نیات تجربی آتی بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • نیات رفتاری واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 33-58]

  • نظریه بنیانی(زمینه‌ای) طراحی مدل فرآیندی کارآفرینی در حوزه گردشگری ساحلی استان بوشهر با استفاده از رویکرد تئوری بنیانی [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 141-176]

  • نظریه پردازی داده بنیاد چالش‌های مدیریت منابع‌انسانی در دوران گذار از بحران‌کرونا و ارائه راهکار در صنعت ‌هتلداری ایران [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 217-252]

  • نقشه اجماعی نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) [دوره 15، شماره 49، 1399، صفحه 1-32]

  • نگاشت ادراکی فازی(FCM) رهنمودی جهت ارائه الگوی توسعه گردشگری ایران با تکنیک نگاشت ادراکی فازی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 307-327]

  • نگرش منفی بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در دوران شیوع کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 115-143]

  • نوآوری پایدار نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 27-50]

  • نوسازی‌استراتژیک کارآفرینانه نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 285-308]

و

  • ویروس کرونا بازشناسی محرک های موثر بر رقابت پذیری سفر وگردشگری برای دوران پساکرونا (مطالعه موردی: ایران) [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 253-284]

  • وفاداری تأثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنواره‌ها با نقش میانجی تجربه احساسی [دوره 15، شماره 51، 1399، صفحه 31-56]

  • وفاداری مشتری تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 61-94]

  • وندالیسم فرهنگی شناسایی اثرات منفی فرهنگی گردشگری بر جامعه میزبان (مورد مطالعه:روستای ده چشمه) [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 263-308]

ه

  • هبیتاس گردشگری مسافرت گردشگران به کردستان: بازتولید کلیشه های قدیم یا برساخت ایماژهای جدید؟ [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 81-110]

  • هتل بیمارستان طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 197-220]

  • هم‌آفرینی شناسایی الگوهای ذهنی هم آفرینی صنعت گردشگری: کاربرد روش‌شناسی کیو [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 209-234]

  • هم خلقی تجربی بررسی نقش دلبستگی ایمن در پیش بینی نیات تجربی گردشگران در سفر به مقاصد گردشگری در دوران شیوع ویروس کووید-19 [دوره 15، ویژه نامه کووید 19، 1399، صفحه 145-177]

  • هوش مصنوعی ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس [دوره 15، شماره 52، 1399، صفحه 175-208]

ی

  • یزد بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 50، 1399، صفحه 227-297]

login