نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ادراک شده تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
  • ارزش ادراک شده تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
  • ارزش ادراک‌شده مشتری بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
  • ارزش درک شده رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
  • ارزش ویژه برند تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
  • ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
  • ارگ بم بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
  • الگوی مدیریت طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
  • انگیزه سفر تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
  • اولویت‌بندی اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

ب

  • بازیگران نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
  • بی ثباتی اقتصادی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
  • بحران مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
  • بیمارستان های شهر تبریز تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]

پ

  • پایداری توسعه گردشگری اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

ت

  • تبادل دانش تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
  • تبلیغات شفاهی بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
  • تجانس خودپنداره ایده آل عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
  • تجانس خودپنداره کارکردی عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
  • تجانس خودپنداره واقعی عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
  • تجربیات زیسته تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
  • تجربه مشتری بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
  • تحلیل اهمیت- عملکرد سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
  • تحول اقتصادی نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
  • تصویر ذهنی از مقصد تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
  • تصویر ذهنی از مقصد گردشگری تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
  • تصویر مقصد بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
  • تطابق هویت مشتری با برند تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
  • تقاضای گردشگری عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
  • تکنیک تجزیه و تحلیل حالات خطا و آثار آن مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
  • تکنیک‌های دلفی فازی اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
  • تمایل به بازدید مجدد بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
  • تمایل به پرداخت بیشتر عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
  • تمایل به گردشگری پایدار عوامل موثر بر تمایل به انجام گردشگری پایدار و پرداخت بیشتر برای آن [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 23-43]
  • تهران طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
  • توان‌های طبیعی نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
  • توسعه اماکن گردشگری تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]

ح

  • حکمروایی الکترونیکی نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
  • حکمروایی خوب نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]

خ

  • خانه‌های دوم نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]

د

  • داده‎های تابلویی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
  • دریای خزر عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]
  • درگیری ذهنی گردشگری اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
  • درمان تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
  • دلبستگی به مقصد رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
  • دینداری اسلامی تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]

ر

  • ریسک ادراک شده بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
  • رضایت گردشگر رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
  • رضایت گردشگر تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
  • رضایت گردشگر رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
  • رضایت گردشگران تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
  • رضایت‌مندی تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
  • رضایت‌مندی گردشگران سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
  • رفتار محیط دوستانه رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
  • رفتار مسئولانه زیست‌محیطی رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
  • رهبری توانمندساز تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]

ژ

  • ژئوپارک پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
  • ژئوسایت پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]

ش

  • شاخص‌های سنجش اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]

ص

  • صنعت هتلداری تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

ع

  • عملکرد بازیابی خدمات بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
  • عملکرد خدمات تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
  • عملکرد سازمانی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
  • عملکرد کارکنان تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
  • عوامل مؤثر شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
  • عوامل موثر عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری کشورهای حوزه دریای خزر [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 63-81]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای و دیمتل اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 73-94]
  • فرسودگی هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

ق

  • قراردادهای روان شناختی تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 83-114]
  • قصد بازدید اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
  • قصد سفر تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
  • قوانین و مقررات نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]

ک

  • کارت امتیازی متوازن تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
  • کار هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]
  • کیفیت خدمات سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
  • کیفیت خدمات تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
  • کیفیت خدمات گردشگری تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]
  • کوهستان شاهو پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]

گ

  • گردشگر تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
  • گردشگری طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
  • گردشگری بررسی نقش میانجی تصویر مقصد بر رابطه میان ریسک‌ ادراک شده و تمایل به بازدید مجدد: مورد مطالعه ارگ بم پس از فاجعه زلزله [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 47-70]
  • گردشگری الکترونیکی نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 41-82]
  • گردشگران بین‌المللی اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
  • گردشگران داخلی اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 95-121]
  • گردشگری پزشکی تجربیات زیسته گردشگران پزشکی از درمان در بیمارستان‌های شهر تبریز [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 25-46]
  • گردشگری روستایی نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]
  • گردشگری زیارتی تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 1-21]
  • گردشگری شهری طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 1-24]
  • گردشگری طبیعت محور رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 155-170]
  • گردشگر مذهبی تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
  • گردشگری میراث شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]

م

  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 27-48]
  • مدیریت بحران گردشگری مدیریت بحران در صنعت گردشگری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 21-40]
  • مدل GAM پتانسیل‌سنجی قابلیت‌های ژئوسایت‌های توده کوهستانی شاهو با بکارگیری مدل GAM [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 83-110]
  • میراث جهانی شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
  • میزان رضایت شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران میراث از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 95-114]
  • مشارکت گردشگر رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 115-151]
  • معادلات ساختاری تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
  • منابع اطلاعات تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان خرم آباد) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 111-127]
  • مناسبات شهر و روستا نقش مناسبات شهرو روستا در توسعه گردشگری روستایی ( مطالعه موردی: بخش گلبهار - شهرستان چناران) [دوره 12، شماره 38، 1396، صفحه 45-61]

و

  • واکنش احساسی بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 49-72]
  • ویژگی‌های جمعیت شناختی تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 123-142]
  • وفاداری به برند تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 1-20]
  • وفاداری به مقصد گردشگری تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران [دوره 12، شماره 40، 1396، صفحه 115-153]

ه

  • هتل‌های سنتی سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]
  • هوش هیجانی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی [دوره 12، شماره 37، 1396، صفحه 71-94]

ی

  • یزد سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد) [دوره 12، شماره 39، 1396، صفحه 1-26]