ا

  • ابراهیم زاده گنجی، سیده زینب تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • ابوهاشم آبادی، فرزانه شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • احمدی، علی اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

  • اسدی، علی ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]

  • اسدیان اردکانی، فائزه ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

  • اسماعیلی، بنفشه توسعه گردشگری بومی و پایداری نظام سکونتگاهی حاشیه کویر [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 1-30]

  • افشار، امیرحسین شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

  • امیر احمدی، ابوالقاسم نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • انصاری، آذرنوش ارزیابی وفاداری گردشگر به مقصد با رویکرد داده کاوی گردشگران داخلی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 85-106]

ب

  • بوسحاق، محمدرضا تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

پ

  • پویا، علیرضا شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

ت

  • ترابی، ذبیح الله چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

  • ترکستانی، محمدصالح تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

  • تقی زاده یزدی، محمد رضا شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • تقوی‌فرد، محمد تقی ارائه مدل توسعه‌ی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 19-39]

ج

  • جمشیدی، زینت تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

ح

  • حاتمی فر، پژمان ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • حسینی، ابوالحسن تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • حسینی پور، سید احسان بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • حقیقی، محمد شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • حقیقت، فاطمه تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

خ

  • خلیفه، مجتبی کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

  • خوراکیان، علیرضا شناسایی تواناسازها و توانمندی‌های چابکی در صنعت خدمات هتلداری با مطالعه تطبیقی آن با بخش‌ تولید [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 85-108]

ر

  • رضایی دولت آبادی، حسین بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • رضاقلی زاده، مهدیه بررسی تاثیر گردشگری بر مثلث فقر، نابرابری و رشد اقتصادی [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 125-160]

  • رضوانی، محمد رضا چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

  • روشنیان، سوران ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

ز

  • زنگنه اسدی، محمدعلی نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

س

  • سجادی، ژیلا برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

  • سیدی، پیمان بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • سعیدا اردکانی، سعید تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

  • سلطانی، المیرا بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

ش

  • شایان یگانه، علی اکبر نگرشی نوین در ارزیابی ژئومورفوسایتها و ژئوسایتها در ایران [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 41-64]

  • شامی زنجانی، مهدی شناسایی مولفه‌ها و تعیین محتوای وب‌سایت‌های تسهیل‌گر گردشگری پزشکی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 1-18]

  • شیرخدایی، میثم تبیین نقش عوامل مؤثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایتهای گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 111-129]

  • شفیعا، سعید تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

ص

  • صالحی، صادق شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • صباغ پور آذریان، مهدیه تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 107-127]

  • صفایی، بهزاد کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

  • صمدی، رقیه برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

ض

  • ضیایی، محمود بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

ط

  • طباطبایی، سید مهدی ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • طهماسبی، اصغر ویژگی ها و رفتار خرید گردشگران شهر بانه [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 31-59]

ع

  • عبدالملکی، حسین طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

  • عزیزی، فاطمه تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

  • علی اکبری، اسماعیل توسعه گردشگری بومی و پایداری نظام سکونتگاهی حاشیه کویر [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 1-30]

ف

  • فرزین فر، زهره تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

ق

  • قادری، اسماعیل بررسی عوامل موثر بر تمایل به رفتارهای کم کربن در گردشگران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 19-40]

  • قدیری معصوم، مجتبی ارزیابی زنجیره تامین گردشگری روستایی روستای مصر [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 41-62]

  • قلیچ خانی، بهنام اولویت بندی و سطح استراحتگاه‌های گردشگری بین‌راهی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 105-126]

ک

  • کاظمی، علی بررسی عوامل کشش و رانش مؤثر بر نیت سفر گردشگری مذهبی و نحوه تأثیر آنها (شهر قم) [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 109-124]

  • کیانی سلمی، صدیقه تبیین اثرات جشنواره گلاب گیری از دیدگاه ساکنان محلی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 65-92]

  • کروبی، مهدی بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

م

  • محمدی، علی کارآفرینی، یادگیری‏ محوری، بازارمحوری و فعالیت‌های منابع انسانی در هتل‌های چهار و پنج ستاره ایران [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 41-61]

  • محمدی، مصطفی شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • محمودی، احمد بررسی نقش محدودیتها در انگیزه مشارکت گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 1-24]

  • میرتقیان رودسری، سیّد محمّد شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 63-84]

  • میرزازاده، زهرا سادات طراحی مدل موانع فراروی توسعه گردشگری ورزشی مشهد [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 25-35]

  • مروتی شریف آبادی، علی تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 85-104]

  • مسلمی، آرمان برآورد ارزش اقتصادی مناطق گردشگری (مورد پژوهی: رودبار قصران) [دوره 11، شماره 35، 1395، صفحه 1-18]

  • مفاخری، فهمیه تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری [دوره 11، شماره 34، 1395، صفحه 93-109]

ن

  • نادری بنی، محمود تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 11، شماره 33، 1395، صفحه 63-83]

  • نجارزاده، محمد چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود [دوره 11، شماره 36، 1395، صفحه 61-84]

login