ا

  • ابراهیم پور، حبیب رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]

  • اسکندر پور، مجید سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]

  • اسماعیلی، محمودرضا تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]

  • امین بیدختی، علی اکبر بررسی رابطه بین رونق گردشگری و سرمایه اجتماعی در مناطق ساحلی دریای خزر [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 93-110]

ب

  • باباخانزاده، ادریس ارزیابی اثرات گردشگری بر روستای قوری قلعه [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 81-116]

  • باقری، حامد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز  [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 1-29]

  • برغمدی، مجتبی سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]

  • بیگی فیروزی، الله یار تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]

  • بنی کمالی، سهند تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]

پ

  • پدرام نیا، مینو عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]

  • پویا، علیرضا پیکربندی راهبردهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران ، مورد مطالعه: هتل ها و هتل آپارتمان های شهرستان مشهد [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 33-90]

  • پور فرج، اکبر نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]

  • پور مصطفی خشکرودی، مهدی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]

  • تاج زاده نمین، آیدین نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]

  • تراب احمدی، مژگان جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]

  • تقی پور، علی اکبر آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]

  • تقوی فرد، محمدتقی اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]

ج

  • جاوید، سید داریوش ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]

  • جلالی، سید حسن شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 25-48]

  • جمعه پور، محمود بررسی اثرات گردشگری بر دارایی ها و فعالیت های معیشتی مردم در چارچوب معیشت پایدار گردشگری، مطالعه موردی روستای زیارت [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 73-92]

  • جهانگیری، خلیل برآورد تمایل به پرداخت گردشگران سلامت آب گرم های سرعین [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 111-133]

ح

  • حیدری، رحیم آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]

  • حیدری، محمد نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]

  • حسن زاده، محمد رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]

  • حقیقی کفاش، مهدی کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره ی شهر شیراز  [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 1-29]

خ

  • خاکسارآستانه، حمیده برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]

  • خزایی پول، جواد عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]

  • خسروانی دهکردی، افروز اثرات توسعه ی گردشگری بر شاخص های صلح جهانی [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 25-47]

د

  • دانایی فرد، حسن ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]

  • دانشمندی، علی اکبر اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]

ر

  • رحیمی هر آبادی، سعید ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]

ز

  • زارعی، عظیم عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]

س

  • سردار شهرکی، علی برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]

  • سعیدی، علی اصغر جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]

  • سقایی، عباس اولویت بندی سرمایه گذاری درشرکتهای خدمات مسافرتی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 117-139]

  • سلیمانی، سمیرا ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 93-110]

  • سلیمانی، منصور سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]

ش

  • شریعتی، سید صدرالدین نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی(مورد مطالعه شهری مقدس قم) [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 1-23]

  • شریفی، نوید بررسی رابطه بین رونق گردشگری و سرمایه اجتماعی در مناطق ساحلی دریای خزر [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 93-110]

  • شریفی تهرانی، محمد برآورد تمایل به پرداخت بازدید کنندگان داخلی و خارجی برای بلیط ورودی موزه ی ملی ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 49-72]

ص

  • صادقی، سید کمال برآورد تمایل به پرداخت گردشگران سلامت آب گرم های سرعین [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 111-133]

  • صالحی، صادق بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر) [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 173-203]

  • صالحی صدقیانی، جمشید تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]

ض

  • ضیایی، محمود جایگاه گردشگری در نظام آموزش عالی ایران [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 61-86]

  • ضرغام بروجنی، حمید اثرات توسعه ی گردشگری بر شاخص های صلح جهانی [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 25-47]

ع

  • عیسی زاده، سعید محاسبه ضرایب اشتغال زایی بخش گردشگری در اقتصاد ایران: با استفاده از مدل داده – ستانده [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 151-172]

  • عطافر، علی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 133-156]

  • علیزاده، محمد ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]

ف

  • فانی، علی اصغر ارتقای ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران: تحلیلی بر ابزارهای خط مشی گذاری ملی گردشگری [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 1-24]

  • فرزین، محمدرضا برآورد تمایل به پرداخت بازدید کنندگان داخلی و خارجی برای بلیط ورودی موزه ی ملی ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 49-72]

  • فشاری، مجید آثار تجارت خارجی بر تقاضای بین المللی گردشگری ایران (مطالعه موردی: هند و ترکیه) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 117-137]

  • فیض پور، محمد علی توسعه اقتصادی صنعت گردشگری در ایران و مقایسه ی آن با کشورهای منطقه سند چشم انداز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 139-177]

  • فنی، زهره سنجش میزان رضایت مندی گردشگران شهر گرگان [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 31-48]

ق

  • قدسی، سوده محاسبه ضرایب اشتغال زایی بخش گردشگری در اقتصاد ایران: با استفاده از مدل داده – ستانده [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 151-172]

  • قدمی، مصطفی بررسی عوامل موثر در شکل گیری رابطه متضاد میان بخش کشاورزی و گردشگری،( نمونه مورد مطالعه: چالوس، نوشهر) [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 173-203]

  • قربانی، فاطمه عوامل مؤثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 141-166]

ک

  • کاظمی، مهدی تدوین و اولویت بندی استراتژی های مناسب توسعه گردشگری پایدار(مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 69-89]

  • کروبی، مهدی تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]

  • کلاته عربی، وحید برآورد تمایل به پرداخت بازدیدکنندگان مجموعه تاریخی شهر (CVM) سوخته با استفاده از روش ارزش گذاری مشروط [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 167-184]

  • کیومرث، نرگس بررسی اثرات گردشگری بر دارایی ها و فعالیت های معیشتی مردم در چارچوب معیشت پایدار گردشگری، مطالعه موردی روستای زیارت [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 73-92]

ل

  • لطفی، صدیقه ارزیابی اثرات گردشگری بر روستای قوری قلعه [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 81-116]

م

  • مبیدی، مهدی امامی توسعه اقتصادی صنعت گردشگری در ایران و مقایسه ی آن با کشورهای منطقه سند چشم انداز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 139-177]

  • مختاری، حامد پیکربندی راهبردهای عملیات خدماتی در صنعت هتلداری ایران ، مورد مطالعه: هتل ها و هتل آپارتمان های شهرستان مشهد [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 33-90]

  • مظلومی، نادر شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاستگذاری گردشگری ایران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 25-48]

  • مقصودی، مهران ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]

  • منادی، هدی تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازار تاریخی تبریز [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 91-116]

  • منصوری موید، فرشته ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 93-110]

ن

  • نعمتی، ولی رفتار شهروندی سازمانی و وفاداری گردشگران [دوره 7، شماره 18، 1391، صفحه 73-92]

  • نیکنام، کامبیز نگرشی بر آمیزه ی بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی [دوره 7، شماره 20، 1391، صفحه 49-80]

ه

  • هدایی آرانی، مجتبی ارزیابی قابلیت ژئومورفوسایت های گردشگری در پارک ملی کویر [دوره 7، شماره 19، 1391، صفحه 49-68]

  • هرندی، آزین تاثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت هتل داری [دوره 7، شماره 17، 1391، صفحه 1-32]

login