آ

  • آرمین، محسن بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیم‌گیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]

  • ابراهیمی، سید عباس استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]

  • ابراهیمی، مهدی بخش‌بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روان‌شناختی )مورد مطالعه: بیمارستان‌های منتخب شهر تهران( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 97-124]

  • احمدی، محمدصالح عوامل ضعف گردشگری در طرح‌های توسعه‌ی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]

  • احمدوند، مصطفی ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]

  • اسدیان اردکانی، فائزه ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]

  • اصلانی افراشته، امیر کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیش‌زمینه‌ها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]

  • الحسینی المدرسی، سید مهدی استخراج ساختار‌شناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]

ب

  • باسخا، مهدی نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]

  • باقری، مسلم الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]

  • بحرینی زاد، منیژه ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 193-220]

  • بخشی زاده برج، کبری بخش‏ بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]

  • بذرافشان، مرتضی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری کشاورزی )مورد مطالعه : شهرستان جهرم( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 193-220]

  • برک پور، ناصر تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]

  • بهروان، حسین تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]

  • بوشهری سنگی زاد، بابک ارائه مدل بومی وفاداری به مقصد گردشگری با رویکرد کیفی مبتنی بر داده بنیاد: بندر بوشهر مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 193-220]

پ

  • پاشایی، سجاد بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]

  • پاکدلیان، آمنه الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 241-267]

  • پزشکی نجف آبادی، فرشته استخراج ساختار‌شناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]

  • پورسعید، محمدمهدی گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]

  • ترکستانی، محمد صالح بخش‏ بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]

  • تسلیمی بابلی، امین تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]

  • تقوی گودرزی، سعید تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخص‌های زیست‌اقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]

  • توکلی نیا، جمیله ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]

ث

  • ثانوی گروسیان، وحید شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]

ج

  • جاهدی، پدرام بخش‏ بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 29-63]

  • جلیلیان، نگار امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]

  • جمشیدی، محمدجواد تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]

ح

  • حاجری، زینب تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخص‌های زیست‌اقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]

  • حسینی، فریده سادات استخراج ساختار‌شناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]

  • حسینی امیری، سید محمود نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]

  • حسن پور، اسماعیل شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]

خ

  • خزائی پول، مرتضی بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]

  • خلیل نژاد، شهرام تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک‌شده بر تمایل به استفاده از سیستم‌های خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 261-287]

  • خوارزمی، امیدعلی تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]

د

  • دانشور دیلمی، محمدرضا تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک‌شده بر تمایل به استفاده از سیستم‌های خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 261-287]

ر

  • رحمانی فضلی، عبدالرضا تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]

  • رضوانی، محمد رضا تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]

  • رضویان، محمد تقی ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]

  • رنجبریان، بهرام تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]

  • رهنمایی، محمدتقی عوامل ضعف گردشگری در طرح‌های توسعه‌ی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]

  • روحی نژاد، سالومه نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 125-156]

  • روزافزون، عبدالرضا بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]

  • رومیانی، احمد تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]

ز

  • زارع، رحیم گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]

  • زالی، نادر ارزیابی ابعاد زیست‌محیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]

س

  • سامانی، سحر عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری کشاورزی )مورد مطالعه : شهرستان جهرم( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 193-220]

  • سجادی، ژیلا تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]

  • سجاسی قیداری، حمدللله تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]

  • سیدی، پیمان شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]

  • سیدنقوی، میرعلی الگوی برندسازی درون‌سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 79-109]

  • سرخیل، رضا اثر فرهنگ طبیعت‌گردی بر حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]

  • سعیدا اردکانی، سعید استخراج ساختار‌شناختی گردشگران سالمند ایرانی نسبت به مراکز اقامتی با استفاده از رویکرد نظریه زنجیره هدف-وسیله [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 179-210]

  • سلطانی فرد، هادی برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]

  • سلطانی نژاد، نیما گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]

  • سلطانی هوراند، امین تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 223-244]

ش

  • شایان، حمید تحلیل تطبیقی برنامه ریزی فضایی توسعه مقصد های گردشگری روستایی در کشورهای ایران، پرتغال، صربستان و ترکیه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 117-148]

  • شیر خدایی، میثم عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]

  • شریف زاده، مریم ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]

  • شیرمحمدی، پگاه اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحال‌توسعه) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 197-222]

  • شفیعی، مرتضی ارزیابی عملکرد هتل‌های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 283-308]

  • شفیعا، سعید الگوی برندسازی درون‌سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 79-109]

ص

  • صابری، امیر ارزیابی ظرفیت مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری شهرستان کاشان [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 81-103]

  • صدیقی، صابر تحلیل عوامل مؤثر بر تشدید فرایند کالایی شدن فضای گردشگری (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمود آباد) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 1-28]

  • صفدری، المیرا شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]

ط

  • طیبی ابوالحسنی، سید امیرحسین بخش‌بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران بر مبنای متغیرهای روان‌شناختی )مورد مطالعه: بیمارستان‌های منتخب شهر تهران( [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 97-124]

  • طباطبایی نسب، سید محمد ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]

ع

  • عابدینی، علی گردشگری علمی؛ فهم پدیدارشناسانۀ تجربه زیسته گردشگران خارجی دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 91-116]

  • عبداللهی، الهام ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]

  • عبدالملکی، میلاد شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]

  • عرب، محبوبه عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]

  • عسکریان، فریبا بررسی نقش میانجیگری عوامل نهادی در تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی، محیطی بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ماکو [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 57-80]

  • علی یاری، ویدا ارزیابی اثرات گردشگری بر نواحی روستایی هدف گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با استفاده از مدل تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 221-247]

  • علی اکبری، اسماعیل عوامل ضعف گردشگری در طرح‌های توسعه‌ی شهری استان کرمانشاه [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 1-23]

  • علی گلی فیرزوجایی، فاطمه عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 167-192]

غ

  • غفاری، محمد تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 137-164]

ف

  • فخر، میلاد ارزیابی عملکرد هتل‌های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 283-308]

  • فیروزی، محمد علی مکان‌یابی هتل‌های شهر اهواز با استفاده از GIS و AHP [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 165-195]

ق

  • قادری، اسماعیل امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]

  • قربانی، سعید شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]

  • قربان پور، مریم ارزیابی ابعاد زیست‌محیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]

  • قربان نیا خیبری، وجیهه بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیم‌گیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]

  • قلیچی پور، زهرا برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]

ک

  • کاظمیان، غلامرضا تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]

  • کراچی، هادی برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]

  • کراقلی، مرضیه تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 47-77]

  • کردلویی، حمیدرضا شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]

  • کریمی علویجه، محمد رضا کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیش‌زمینه‌ها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]

  • کروبی، مهدی امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد ؤ(با تاکید بر رویدادهای فرهنگی )و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان) [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 35-56]

  • کروبی، مهدی بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 1-46]

  • کروبی، مهدی اثر فرهنگ طبیعت‌گردی بر حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]

  • کلانتری، خلیل تبیین اثرات اقتصاد سیاسی گردشگری مذهبی بر توزیع نامتوازن خدمات گردشگری مشهد [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 221-260]

  • کوهی حبیبی، نازنین ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]

گ

  • گلستانه، رضوان استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]

  • گنجائیان، حمید شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]

ل

  • لیاقتی، هومان بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیم‌گیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]

م

  • ماه آورپور، فهیمه ارائه مدل تاثیر برند سازی بر شهرت شهر و نقش آن بر عملکرد شهری [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 211-240]

  • مجاور جورابچی، مصطفی تأثیر تصویر شهر بر انتخاب زمان و فصلی بودن سفرهای گردشگری به شهر مشهد و نحوۀ مواجهه با آن [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 57-90]

  • محمدیان، محمود شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]

  • محمدیان محمودجیق، نسیم تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 223-244]

  • میرابی، وحیدرضا شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 249-269]

  • میرسنجری، میرمهرداد بررسی قابلیت توسعه گردشگری طبیعت در شهرستان دنا با استفاده از استراتژی تصمیم‌گیری AHP-OWA [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 105-137]

  • مسعودی، حمید تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]

  • مقصودی، مهران شناسایی و ارزیابی پیش ژئوسایت های استان زنجان و ارزیابی تاثیر آن بر توسعه گردشگری پایدار [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 149-178]

  • مهرآرا، محسن اثر درآمدهای گردشگری بر نابرابری درآمد با رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل (مطالعه موردی: منتخب کشورهای درحال‌توسعه) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 197-222]

  • مولوی، مهرناز ارزیابی ابعاد زیست‌محیطی مؤثر بر تحقق گردشگری پایدار (مطالعه موردی: رودخانه زرچوب شهر رشت) [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 289-323]

  • مؤمنی صدر، منصوره برآورد ظرفیت برد اجتماعی و تعیین عوامل مؤثر بر آن در دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) تهران [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 111-135]

ن

  • ناصرزاده، محمدحسین تهیه تقویم اکو توریسم حوزه خلیج فارس بر اساس شاخص‌های زیست‌اقلیمی مدل MEMI (مطالعه موردی: بوشهر) [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 245-282]

  • نائلی، مریم کاوشی بر تبیین پیشایندها(پیش‌زمینه‌ها) و پیامدهای رضایت از تجربه سفر گردشگران سالمند [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 1-34]

  • نجارزاده، محمد استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 45، 1398، صفحه 139-166]

  • نعمت پور، محمد شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 65-96]

  • نوغانی، محسن تحلیل جامعه‌شناختی گردشگری ازدواج در ایران [دوره 14، شماره 47، 1398، صفحه 157-191]

ه

  • هاتفی، سید مرتضی ارزیابی کانونهای گردشگری مستعد سرمایه گذاری با استفاده از مدل یکپارچه آنتروپی شانون فازی و روش ARAS فازی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 269-302]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه اثر فرهنگ طبیعت‌گردی بر حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 14، شماره 48، 1398، صفحه 25-56]

  • یاوری‌گهر، فاطمه تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 46، 1398، صفحه 47-77]

login