دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
اقتصادو بازاریابی
پیش‌بینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN)

آمنه خدیور؛ مریم گلستانی؛ فهیمه گلشنی

دوره 18، شماره 62 ، تیر 1402، ، صفحه 203-240

https://doi.org/10.22054/tms.2023.72626.2808

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر این است که قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل‌کسب‌وکار دایره‌ای را از طریق رفتار مشتریان/گردشگران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(ANN) پیش‌بینی کند. جامعه‌ آماری پژوهش حاضر، مشتریان/گردشگرانی هستند که از محصولات/ خدمات رستوران گارگوپ استفاده نموده‌اند. نمونه‌گیری بر اساس جدول مورگان انجام شده و 384 نفر از طریق ...  بیشتر

مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر تهران)

علیرضا ناصر صدرآبادی؛ راضیه الماسی سروستانی؛ الهام قبادی

دوره 13، شماره 44 ، دی 1397، ، صفحه 191-217

https://doi.org/10.22054/tms.2018.9651

چکیده
  هدف این مقاله، ارائه الگوی تلفیقی از مدل کانو و قوانین انجمنی جهت طبقه‌بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها است.در این تحقیق، بعد از جمع‌آوری داده‌ها، انتظارات مشتریان از وب‌سایت به وسیله مدل کانو طبقه‌بندی و سپس به وسیله قوانین انجمنی، ارتباط میان ویژگی‌های جمعیت‌ شناختی مشتریان و نتایج حاصل از مدل کانو، مشخص شده ...  بیشتر