دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)

محسن نظری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ سعیده اسماعیلی

دوره 13، شماره 41 ، خرداد 1397، ، صفحه 57-82

https://doi.org/10.22054/tms.2018.7004.1166

چکیده
  در بازاریابی گردشگری، قیمت و ابزارهای پیشبرد قیمتی بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی بر رضایت، وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند آژانس‌های مسافرتی دارد. هر یک از فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند تأثیرگذار است و دانستن اینکه چگونه فعالیت‌های بازاریابی در ارزش ویژه برند سهیم هستند یا به آن آسیب می‌رسانند، به مدیران بازاریابی امکان ...  بیشتر

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

دوره 12، شماره 40 ، دی 1396، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.22054/tms.2018.18527.1511

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی تأثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری است. در این راستا پس از مطالعه دقیق ادبیات، مدل جدیدی طراحی گردید. این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بوده و از روش نمونه‌گیری در دسترس استفاده شده است. حجم نمونه مورد بررسی 384 نفر از میهمانان ایرانی هتل عباسی شهر اصفهان است. برای تحلیل داده‌ها و ...  بیشتر

ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران

اکبر پورفرج؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ راحیل علی پوریان

دوره 8، شماره 21 ، فروردین 1392، ، صفحه 89-106

چکیده
  ارزش ادراکی، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مبتنی بر رابطه، سه بعد اصلی ارزش ویژه مشتریدر متون مختلف بازاریابی است، که بر سودآوری شرکتها که خود نتیجهی مستقیم فعالیتهای بازاریابیاست، تأثیر دارد. با برنامه ریزی و بررسی مداوم فعالیتهای بازاریابی، می توان به رضایتمندی و در پیآن وفاداری و خرید بیشتر مشتریان و نهایتاً سودآوری دست یافت که هدف ...  بیشتر