دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی

ابوالفضل تاج زاده نمین؛ گلنوشا اعتمادی

دوره 6، شماره 16 ، اسفند 1390، ، صفحه 91-115

https://doi.org/10.22054/tms.2012.5092

چکیده
  در مقاله پیش رو، موضوع وفاداری الکترونیکی با تاکید بر تاثیر متغیرهای مستقل کیفیت الکترونیکی ادراک شده، ارزش الکترونیکی ادراک شده نگرش به خرید الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی نگرشی بر متغیر وابسته وفاداری الکترونیکی رفتاری در میان کاربران وب سایت شرکت توسعه گردشگری مورد تحقیق قرار گرفته است. برای محاسبات آن از روش های تحلیل عاملی ...  بیشتر

فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری

ابوالفضل تاج زاده نمین؛ گریگور قضاریان

دوره 5، شماره 13 ، آذر 1389، ، صفحه 139-168

چکیده
  انگاره از یک مقصد گردشگری دارای نقش و تاثیر مهمی در فرایند تصمیم گیری، انتخاب مقصد و رفتار گردشگر می باشد. مقاله حاضر تلاشی است در ارائه مفهومی جامع از انگاره، فرایند آن و عوامل اثر گذار بر شکل گیری انگاره گردشگر. یافته ها نشان می دهد که شکل گیری انگاره متاثر از ادراکات و شخصیت گردشگر و همچنین ویژگی های مقصد می باشد. امید است این مقاله ...  بیشتر

نگرشی بر جایگاه فرهنگ و ضوابط اخلاقی در گردشگری

ابوالفضل تاج زاده نمین

دوره 2، شماره 5 ، شهریور 1383، ، صفحه 1-26

چکیده
  در مقاله حاضر نیاز به تدوین ضوابط اخلاقی گردشگری در کشورمان مورد تاکید قرار گرفته است. به همین منظور نویسنده، نخست به اهمیت روزافزون گردشگری در عرصه بین المللی و همچنین بخشها، سازمانها و گروههای متعدد ذینفع و مشارکت کننده در گردشگری اشاره نموده است. در این رهگذر ضمن توجه به برخی نکات در خصوصی توسعه پایدار و مفاهیم مربوط به آن، تأکید ...  بیشتر