دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
الگوی برندسازی درون‌سازمانی در بخش خدمات و گردشگری تهران

سعید شفیعا؛ میرعلی سیدنقوی

دوره 14، شماره 46 ، شهریور 1398، ، صفحه 79-109

https://doi.org/10.22054/tms.2019.10428

چکیده
  در پروژه­های برندسازی، نبود الگوی مناسب برندسازی درون­سازمانی بومی، موجب ناکارآمدی است. چراکه این فعالیت به اجتماع و فرهنگ جامعه مرتبط است. هدف این پژوهش ارائه الگویی برآمده از فعالیت‌های انسانی بخش گردشگری ایران است. این پژوهش بنیادین از نوع کیفی است که با استفاده از گراندد تئوری (نظریه زمینه‌ای) صورت گرفت؛ بنابراین با استفاده ...  بیشتر

نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران

محمد رضا رضوانی؛ مهدیه صباغ پور آذریان؛ سعید شفیعا

دوره 12، شماره 40 ، دی 1396، ، صفحه 41-82

https://doi.org/10.22054/tms.2018.10791.1282

چکیده
  حکمروایی رویه ایست که با تمام گستردگی‌ها نهایتا رسالت ارتقاء کیفیت خدمات دولت به شهروندان را در چارچوب شاخص‌هایی مانند شفافیت، عدالت، مشارکت، اثربخشی و انعطاف پذیری به دوش می‌کشد. هدف این پژوهش بررسی نقش بازیگران کلیدی گردشگری الکترونیکی ایران در تحقق حکمروایی الکترونیکی می‌باشد لذا شاخص‌های حکمروایی خوب به تفکیک بازیگران اصلی ...  بیشتر

تبیین مفهوم معنویت در گردشگری با استفاده از تحلیل محتوا

سعید شفیعا؛ مهدیه صباغ پور آذریان

دوره 11، شماره 35 ، آذر 1395، ، صفحه 107-127

https://doi.org/10.22054/tms.2017.7082

چکیده
  گرایش بیش از پیش گردشگران مدرن به کنجکاوی و درک مفاهیم جدید باعث شده تا موضوع معنویت در گردشگری توسط محققان و کنفرانس های بین المللی مورد توجه و بازبینی قرار گیرد تا فضایی برای تغییر نگاه صرفا مادی به این مقوله حاصل شود. این پژوهش کیفی گراندد تئوری با هدف ارائه ی مفهومی بین رشته ای معنویت در گردشگری با استفاده از مصاحبه، مطالعه ی متون ...  بیشتر